Р
Реєстрація представництва іноземної компанії в Україні
Одним з основних напрямків діяльності ЮФ «Місечко та Партнери» є реєстрація іноземних представництв та їх подальший супровід.
Тільки за останній рік ми зареєстрували більше 15 іноземних представництв, з таких країн як США, Кіпр, Гонконг, Литва, Чехія, Австрія, Польща, Італія, Румунія, Великобританія та Вірменія.
Попит на реєстрацію іноземних представництв обумовлений, в тому числі через зниження розміру державного мита з 2500.00 доларів США до 2600.00 гривень, та зменшення термінів реєстрації з 60 робочих днів до 20 робочих днів.
Реєстрація іноземного представництва здійснюється в два етапи, на першому етапі реєстрацію представництва здійснює Міністерство Економіки України, далі, після отримання Свідоцтва про реєстрацію, таке представництво необхідно поставити на облік в органах статистики, податковій та пенсійному фонді.
В рамках послуг, які ми надаємо, включені:
-
підготовка та подача необхідних документів до Міністерства Економіки України;
-
постановка на облік в органи статистики;
-
постановка на облік в органи податкової служби та Пенсійного фонду;
-
виготовлення печатки.
Вартість послуг з супроводження процедури відкриття представництва іноземної компанії в Україні складає 1 200.00 євро.
Також, після відкриття іноземного представництва, ЮФ «Місечко та Партнери» готова надати послуги з відкриття банківського рахунку.
Додатково, за запитом, ми надаємо юридичну адресу та бухгалтерське обслуговування діяльності представництва.
Перелік необхідних документів:
-
Заява про реєстрацію представництва, яка складається у довільній формі на бланку материнської компанії, та в якій необхідно вказати:
-
найменування, країну походження, місцезнаходження, дату заснування, кількість співробітників, організаційно-правову форму та сферу діяльності іноземного суб'єкта господарювання;
-
номер телефону, телефаксу;
-
місто, в якому відкривається представництво з зазначенням його майбутнього місцезнаходження (адреси);
-
якщо будуть філії - вказати в яких містах;
-
кількість іноземних громадян, які будуть працювати в представництві;
-
найменування банку із зазначенням номера рахунку;
-
мета відкриття та сферу діяльності представництва, інформацію про ділові зв'язки з українськими партнерами та перспективи розвитку співробітництва.
-
-
Виписка з торгового (банківського) реєстру країни місцезнаходження материнської компанії;
-
Довідка з банку, в якому відкрито рахунок материнської компанії;
-
Довіреність на здійснення представницьких функцій в Україні, оформлена згідно з законами країни, де офіційно зареєстрована материнська компанія;
-
Положення про іноземне представництво.
Всі ці документи подаються до Міністерства Економіки України не пізніше 6 місяців з дати їх видачі в країні місцезнаходження материнської компанії.
Важливо! Документи повинні бути нотаріально засвідчені за місцем їх видачі, легалізовані (апостильовані) належним чином в консульських установах, які представляють інтереси України, якщо міжнародними договорами України не передбачено інше, і супроводжуватися перекладом на українську мову, який завіряється печаткою перекладача.
Оплата державного мита, розмір державного мита становить:
-
один прожитковий мінімум для працездатних осіб - за реєстрацію протягом двадцяти робочих днів з дня подання іноземним суб'єктом господарської діяльності документів на реєстрацію представництва,
-
30 прожиткових мінімумів для працездатних осіб - за реєстрацію протягом шістдесяти робочих днів з дня подання іноземним суб'єктом господарської діяльності, який є резидентом держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, документів на реєстрацію представництва.
За результатами розгляду заяви приймається рішення про реєстрацію представництва іноземного суб'єкта господарської діяльності або відмову в його реєстрації.
Більше інформації Ви можете знайти в нашому буклеті.
Наші контакти: +38050 388-39-20, office@misechko.com.ua