Р

Реєстрація представництва іноземної компанії в Україні 

Одним з основних напрямків діяльності ЮФ «Місечко та Партнери» є реєстрація іноземних представництв та їх подальший супровід.
 
Тільки за останній рік ми зареєстрували більше 15 іноземних представництв, з таких країн як США, Кіпр, Гонконг, Литва, Чехія, Австрія, Польща, Італія, Румунія, Великобританія та Вірменія.
 
Попит на реєстрацію іноземних представництв обумовлений, в тому числі через зниження розміру державного мита з 2500.00 доларів США до 2600.00 гривень, та зменшення термінів реєстрації з 60 робочих днів до 20 робочих днів.
 
Реєстрація іноземного представництва здійснюється в два етапи, на першому етапі реєстрацію представництва здійснює Міністерство Економіки України, далі, після отримання Свідоцтва про реєстрацію, таке представництво необхідно поставити на облік в органах статистики, податковій та пенсійному фонді.   
 
В рамках послуг, які ми надаємо, включені:
  • підготовка та подача необхідних документів до Міністерства Економіки України;
  • постановка на облік в органи статистики;
  • постановка на облік в органи податкової служби та Пенсійного фонду;
  • виготовлення печатки.
​Вартість послуг з супроводження процедури відкриття представництва іноземної компанії в Україні складає 1 200.00 євро.  
 
Також, після відкриття іноземного представництва, ЮФ «Місечко та Партнери» готова надати послуги з відкриття банківського рахунку.

Додатково, за запитом, ми надаємо юридичну адресу та бухгалтерське обслуговування діяльності представництва. 

Перелік необхідних документів:
  1. Заява про реєстрацію представництва, яка складається у довільній формі на бланку материнської компанії, та в якій необхідно вказати:
    • найменування, країну походження, місцезнаходження, дату заснування, кількість співробітників, організаційно-правову форму та сферу діяльності іноземного суб'єкта господарювання;
    • номер телефону, телефаксу;
    • місто, в якому відкривається представництво з зазначенням його майбутнього місцезнаходження (адреси);
    • якщо будуть філії - вказати в яких містах;
    • кількість іноземних громадян, які будуть працювати в представництві;
    • найменування банку із зазначенням номера рахунку;
    • мета відкриття та сферу діяльності представництва, інформацію про ділові зв'язки з українськими партнерами та перспективи розвитку співробітництва.
  2. Виписка з торгового (банківського) реєстру країни місцезнаходження материнської компанії;
  3. Довідка з банку, в якому відкрито рахунок материнської компанії;
  4. Довіреність на здійснення представницьких функцій в Україні, оформлена згідно з законами країни, де офіційно зареєстрована материнська компанія;
  5. Положення про іноземне представництво.
 
Всі ці документи подаються до Міністерства Економіки України не пізніше 6 місяців з дати їх видачі в країні місцезнаходження материнської компанії.
 
Важливо! Документи повинні бути нотаріально засвідчені за місцем їх видачі, легалізовані (апостильовані) належним чином в консульських установах, які представляють інтереси України, якщо міжнародними договорами України не передбачено інше, і супроводжуватися перекладом на українську мову, який завіряється печаткою перекладача.
 
Оплата державного мита, розмір державного мита становить:
  • один прожитковий мінімум для працездатних осіб - за реєстрацію протягом двадцяти робочих днів з дня подання іноземним суб'єктом господарської діяльності документів на реєстрацію представництва,
  • 30 прожиткових мінімумів для працездатних осіб - за реєстрацію протягом шістдесяти робочих днів з дня подання іноземним суб'єктом господарської діяльності, який є резидентом держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, документів на реєстрацію представництва.
За результатами розгляду заяви приймається рішення про реєстрацію представництва іноземного суб'єкта господарської діяльності або відмову в його реєстрації.
 
Більше інформації Ви можете знайти в нашому буклеті. 
 
Наші контакти: +38050 388-39-20, office@misechko.com.ua